FEEDNOVA

Сьогодні у компанії FEEDNOVA 2 роки з відкриття!

Згадуємо, як все починалося та чого вдалося досягти компанії за цей час.

«Ми реалізували Greenfield проєкт у непростий для країни час. Сьогодні FEEDNOVA це системотворче підприємство, завдяки якому функціонує вся галузь. Ми стали прикладом для наслідування і у стандартах виробництва, безпеки й у підході до вирішення складних завдань під час глобальних викликів. Наш завод –  один із перших проєктів сталого розвитку у галузі присутності. Вірю, що завдяки  відповідальному бізнесу, який створює екосистемні рішення, нашій країні вдасться досягти суттєвого економічного зростання. Ми вміємо об’єднуватися і наполегливо працювати. Переконаний, що найближчими роками мережа компанії збільшиться на декілька заводів міжнародного рівня виробництва», – поділився Ігор Ліскі, мажоритарний інвестор компанії.

 Команда FEEDNOVA постійно працює над розвитком імені якісних та надійних українських виробників у світі. Виготовляючи високопротеїнові кормові добавки, компанія створює широку сировинну базу для виробництва корму для домашніх тварин (pet food), корму для сільськогосподарських тварин (livestock food) та виробництва біопалива (biofuels production). У планах нашої компанії також сегмент збуту на нішових ринках, зокрема: виробництво кормів для аквакультур (aquaculture) та виробництво альтернативних джерел енергії (green energy).

 «Наша команда це професіонали, пишаюсь сміливістю кожного. Люди, які готові вчитися, розвиватися, опановувати нові навички – це про наш багатогранний колектив. Ми амбітні й прагнемо великих здобутків. Компанія має багато проєктів для розвитку всієї галузі. Наші плани обов’язково реалізуються, адже ми маємо досвід та експертизу», – розповів Андрій Огороднік, генеральний директор компанії «Фіднова».

 Протягом будівництва та двох років роботи викликів було багато. Зокрема, кризи коронавірусу і повномасштабного вторгнення змусили нашу команду працювати ще наполегливіше й знаходити рішення складних завдань. Та нам є чим пишатися, «Фіднова» не тільки вийшла на планові показники виробництва, а й збільшила збут у 4 рази. Географія нашого постачання охоплює близько 15 країн світу, серед яких: Нідерланди, Німеччина, Греція, Італія, Болгарія, Таїланд і В’єтнам.

 Найближчим часом очікуємо успішне підписання контрактів з майбутніми партнерами з Туреччини, Іспанії, Франції та Китаю.

 Компанія досягла значних результатів на внутрішньому та зовнішньому ринках. Далі більше, адже український бізнес не має права зупинятися.

 Віримо у ЗСУ!